Menu

dTASK

dTASK představuje novou generaci chytrých firemních aplikací, která digitalizuje a usnadňuje rutinní procesy. Aplikace funguje jako asistent ve firemní komunikaci, sběru a automatizovaném vyhodnocování odpovědí.

Usnadněte si práci!

Aplikace funguje na principu vytváření šablon úkolů, které si definujete vy sami. Nemusíte se tak přizpůsobovat přednastavenému procesu, ale nastavit si ho sami, podle sebe.

dTASK umožňuje snadno oslovit uživatele jednoduchými i komplexními dotazy, získat od nich textovou nebo multimediální odpověď. Sílu nástroje podtrhuje možnost automatického vyhodnocení odpovědí, které umožňuje extrémně zkrátit čas reakce.

Funkcionality

  • možnost vytvářet vlastní „tasklisty“
  • přednastavené šablony pro vybrané procesy
  • výběr z různých hodnotících kritérií (ano – ne, ROG, hvězdičky, vlastní)
  • nastavení frekvence a automatického generování tasklistů
  • volba manuálního nebo automatického vyhodnocení prostřednictvím AI
  • vkládání příloh všech typů i z mobilních zařízení
  • QR kódy
  • digitální podpisy
  • notifikace
  • archiv dokumentů
  • databáze závad
  • kalendář
  • manažerský dashboard
  • reporting
  • různé role a oprávnění

Kde dTASK využijete?

  • audity
  • BOZP & PO
  • compliance
  • checklisty & tasklisty
  • facility management
  • HR
  • školení zaměstnanců
  • pro vytváření jakýchkoliv seznamů úkolů a konsolidaci dat

Benefity

  • úspora času středního a vyššího managementu
  • náhrada e-mailů a papírových dokladů
  • zkrácení reakčního času v případě zjištěných nesrovnalostí díky automatizaci
  • vyhodnocování odpovědí
  • eskalace problémů v případech kritických nálezů
  • predikovatelnost, dohledatelnost a autentičnost komunikace
  • rychlé získání odpovědí na jednorázové nebo opakující se otázky
  • vizuálně přehledný reporting

Technické informace

  • oddělená správa uživatelů
  • dostupnost v internetovém prohlížeči i na mobilních zařízeních
  • není nutná instalace či jiná nastavení na straně uživatele
  • hledíme na bezpečnost – data jsou přenášena šifrovaně
  • je sledována historie zpracování a pohybu dat až po konečný report
  • data nejsou ukládána na koncových zařízeních
  • on-premise nebo cloud – zabezpečený provoz v ITS cloudu na technologiích IBM, Lenovo a VMWare



Rádi pomůžeme i vám

Zajímá vás více? Máte dotazy?

Hledáte partnera pro vaše IT?

Neváhejte se na nás obrátit.

Michal Šon

Michal Šon

Ředitel sekce pro klíčové zákázníky

Anna Říhová

Anna Říhová

Business Development Manager

Jan Šafrata

Jan Šafrata

Business Development Manager

Přihlašte se k našemu newsletteru