Přeskočit navigaci

Záruční a pozáruční servis

 

O servisu

Tým kvalifikovaných techniků zajišťuje kompletní záruční a pozáruční servis produktů IBM, Lenovo a Apple. Naše servisní střediska poskytují služby všem zákazníkům provozujícím IBM System x, low-end a vybrané mid-range storage, notebooky a stolní počítače Lenovo, pokladní systémy IBM a stolní počítače, servery, notebooky a přenosná zařízení Apple. Záruční a pozáruční servis je realizován dle technických podmínek výrobce v servisním středisku ITS (Carry in) nebo v místě instalace zařízení (On Site).

Výjimkou jsou zařízení Lenovo řady Idea, jejichž servis je zajišťován dle záručních podmínek společnosti Lenovo centrálně a zákazník si jej objednává na lince 800 702 703.

O kvalitě práce servisního oddělení ITS svědčí skutečnost, že jej ve velké míře využívá IBM Česká republika pro své zákazníky s uzavřenou smlouvou na Servisní podporu hardware. Na centrálním dispečinku jsou přijímány požadavky na běžné servisní zásahy v pracovní dny 8.00 -17.00 hodin.  Mimo uvedenou dobu jsou 24 hodin denně 7 dní v týdnu a 365 dní v roce přijímány požadavky od smluvních zákazníků ITS a zákazníků disponujících smlouvou  na Servisní podporu hardware IBM. Pro hlášení požadavku na servisní zásah je možné použít 24 hodin denně telefon, fax, email.
 

Servis 7x24

ITS disponuje mobilním týmem certifikovaných techniků, kteří zajišťují servis 7x24 nejnáročnějším zákazníkům v oblasti obchodu. Geograficky rozdělené základny pro zásahy  umožňují zahájit opravy u zákazníka do 4 hodin od nahlášení závady. Na základě smlouvy s IBM je touto formou poskytován záruční a pozáruční servis uživatelům jako je Baumax, KFC  a další.
 

Ostatní služby

Kromě servisu provádí technici ITS instalace a upgrade jednotlivých zařízení, tak i instalace celých sítí serverů a pracovních stanic. U některých typů eServerů IBM, kde obvykle provádí servis a rozšiřování pouze technici výrobce, mohou tyto práce na základě dosažené odborné certifikace provádět i technici ITS (např. doplňování disků do System i a System p).
 

Dlouhodobý zákaznický servis

Zákazníkům, kteří nedisponují dostatečně kvalifikovanými pracovníky v oblasti IT, poskytuje odbornou pomoc ITS jako externí službu. Někteří zákazníci takto řeší veškeré problémy IT, jiní pouze mimořádně náročné problémy, které vyžadují specifické odborné znalosti. Jsou užívány tři modely nebo jejich kombinace:

  •  na zavolání (per call), servis je hrazen podle skutečně odpracované doby techniků nebo specialistů s definovanou dobou zahájení řešení problému
  • na základě paušálního poplatku, kde má pak zákazník zajištěny pravidelné návštěvy servisního technika a řešení havarijních stavů v definovaném čase
  • trvalou přítomností technických pracovníků přímo u zákazníka s podporou mimořádných situací technickým týmem ITS.